BenQ W600

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de BenQ W600 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Kris210 10-02-2010
Geschreven voor: BenQ W600

WOW !

was lang gelukkige eigenaar van Benq W500 en vond het prachtige beamer, alleen wat te weinig lumen (1100) en zwart/schaduw was ook niet altijd helemaal wat het moest zijn (LCD ...), desalniettemin, met goeie lichtcontrole schitterend beeld ! Was dan ook enorm geïnteresseerd in de W600, vooral omdat het DLP is én 2600 lumen ... ! En dat merk je ook, eco is soms al te fel, normale setting gebruik ik niet. Veel aansluitingen (2x hdmi !) en intuitieve bediening, zij het wel beetje op mekaar gepropt op afstandbediening. Prachtig beeld met PS3, blue ray en Xbox36. Bitter weinig gemerkt van gevreesde DLP regenboogeffect, tot nog toe (en heb al heel veel gezien) enkel op 1 oude dvd (van belabberde kwaliteit).
Ik ben zeer tevreden van de W600, zeker gezien de lage kostprijs. Heb (veel) duurdere concurrenten aan het werk gezien en de Benq W600 mag daar gerust tussen staan zonder blozen, ook al kost hij maar de helft tot een derde.